ایسر مدل‌های جدید لپ‌تاپ‌های گیمینگ Predator را با پنل mini-LED معرفی کرد

دو مدل جدید لپ‌تاپ گیمینگ ایسر که هلیوس 500 و تریتون 500 SE نام دارند مجهز به پردازنده‌ی نسل یازدهمی اینتل، صفحه‌نمایشی با پنل mini-LED و نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتزی با رزولوشن 4K خواهند بود.
ایسر مدل‌های جدید لپ‌تاپ‌های گیمینگ Predator را با پنل mini-LED معرفی کرد

شبی که گذشت، ایسر به معرفی جدیدترین دستاوردهای خود پرداخت که شامل معرفی اولین کروم‌بوک با صفحه‌نمایش ۱۷ اینچی و مدل‌های جدیدی از سری لپ‌تاپ گیمینگ Predator می‌شد. ایسر دو مدل جدید از سری Predator رونمایی کرد که تریتون 500 SE و هلیوس ۵۰۰ نام دارند.

شاید مهم‌ترین ویژگی محصولات جدید ایسر را بتوان در کنار استفاده از پردازنده‌های نسل یازدهمی اینتل از سری تایگر لیک اچ، مجهز شدن به پنل mini-LED در نظر گرفت. سایت خبری AndroidAuthority گزارش می‌دهد که تریتون SE 500 دارای صفحه‌نمایشی به ابعاد ۱۶ اینچ است و هلیوس ۵۰۰ نیز همراه‌با صفحه‌نمایشی ۱۷/۳ اینچی روانه‌ی بازار می‌شود.

صفحه‌نمایش ۱۷/۳ اینچی هلیوس ۵۰۰ علاوه بر پنل mini-LED دارای مشخصاتی مانند رزولوشن 4K و نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتزی است و از فناوری DisplayHDR 1000 استفاده می‌کند. به‌لطف چنین فناوری، صفحه‌نمایش قادر خواهد بود میزان روشنایی تا نزدیک به ۱،۰۰۰ نیت را در اختیار کاربر قرار دهد.

میزان رزولوشن صفحه‌ی ۱۶ اینچی تریتون 500 SE نیز به ۲،۵۶۰ در ۱،۶۰۰ پیکسل می‌رسد و از امکاناتی مانند نرخ نوسازی ۱۶۵ هرتزی با میزان روشنایی ۱،۲۵۰ نیت برخوردار است. درواقع باید گفت فرقی نمی‌کند کدامیک از لپ‌تاپ‌های جدید ایسر را انتخاب کنید، میزان روشنایی صفحه‌نمایش به قدری می‌رسد که حتی در محیطی با نور خورشید نیز می‌توانید محتوای در حال پخش از طریق صفحه‌نمایش را بدون هیچ‌گونه مشکلی مشاهده کنید.

امکان تغییر مشخصات سخت‌افزاری در هنگام خرید نیز در نظر گرفته شده است؛ به صورتی که علاقه‌مندان می‌توانند مدل تریتون را با نرخ نوسازی ۲۴۰ هرتزی و رزولوشن ۲۵۶۰ در ۱۶۰۰ انتخاب کنند یا حق انتخاب مدلی از لپ‌تاپ هلیوس با مشخصات نرخ نوسازی ۳۶۰ هرتزی و رزولوشن FHD را داشته باشند.

ایسر در هنگام خرید به علاقه‌مندان اجازه می‌دهد پردازنده‌ای نسل یازدهمی تا سری Core i9 را در کنار پردازنده‌ی گرافیکی RTX 3080 انویدیا انتخاب کند. امکان استفاده از Wi-Fi 6 یا Wi-Fi 6e نیز وجود دارد و کاربر می‌تواند میزان حافظه‌ی رم را تا ۶۴ گیگابایت نیز برساند. برای حافظه‌ی ذخیره‌سازی نیز تا ظرفیت ۲ ترابایت حافظه‌ی SSD از نوع NVMe در اختیار کاربر قرار می‌گیرد. روی بدنه‌ی لپ‌تاپ‌های جدید ایسر ۲ درگاه تاندربولت ۴ و همچنین درگاه USB 3.2 Gen 2 وجود دارد تا دستگاه‌های دیگر را به لپ‌تاپ متصل کنید.

کاربران می‌توانند مدل هلیوس ۵۰۰ را همراه‌با مودم 5G نیز سفارش دهند تا در هر نقطه‌ای امکان اتصال به اینترنت را داشته باشند. مدل پایه‌ی تریتون 500 SE با قیمت پایه‌ی ۱،۸۰۰ دلار از ماه خرداد و مدل پایه‌ی هلیوس ۵۰۰ نیز با قیمت ۲،۵۰۰ دلار از ماه تیر روانه‌ی بازار خواهد شد. گفته می‌شود مدل هلیوس ۵۰۰ ابتدا به بازار اروپا راه می‌یابد و سپس با کمی تأخیر روانه‌ی بازار ایالات متحده خواهد شد.

ارسال نظر
(بعد از تائید مدیر منتشر خواهد شد)
  • - منتظر ارائه نظرات ارزشمند شما هستیم.