گوشی های شیائومی به دلیل تحریم در ایران مسدود می شوند؟

شرکت چینی شیائومی که در ساخت گوشی و لوازم دیجیتال فعالیت دارد و اخیرا قسمت بزرگی از بازار ایران را در دست گرفته، ممکنه به دلایل قوانین تحریم گوشی‌هاش رو در ایران مسدود کنه.
گوشی های شیائومی به دلیل تحریم در ایران مسدود می شوند؟


???? گزارش از انجمن XDA

با اینکه شیائومی در کشورهایی مانند آمریکا حضور رسمی نداره به شما اجازه وارد حردن گوشی به مناطق پشتیبانی نشده مثل آمریکا هم میده و به شرط پشتیبانی از باندهای شرکت مخابرات، بدون هیچ مشکلی کار میکنه. با این وجود، اگه در کشورهای تحریم شده مانند کوبا، ایران، سوریه، کره شمالی، سودان یا کریمه اقامت دارید ممکنه تو استفاده از گوشی‌های شیائومی به مشکل بخورید.

با اینکه طبق سیاست صادرات شیائومی فروش گوشی‌های خودش در مناطقی که در بالا ذکر شد ممنوع کرده، اما کاربران بدون هیچ مشکلی در این کشورها از گوشی‌های شیائومی استفاده میکردن. اما این اواخر گزارشاتی از کاربران شیائومی رسیده که بعد از چند روز گوشی‌شون لاک شده و این پیام تو صفحه نمایش ظاهر شده:

"سیاست شیائومی اجازه فروش یا ارائه محصول به منطقه‌ای را که در آن اقدام به فعال سازی کرده‌اید، نمی دهد. لطفاً برای کسب اطلاعات بیشتر مستقیماً با فروشنده تماس بگیرید"

هنوز خبری از لاک شدن گوشی‌های شیائومی در ایران منتشر نشده و مشخص نیست که این ادعا چقدر صحت داره. باید منتظر اطلاعات بیشتر بمونیم.

ارسال نظر
(بعد از تائید مدیر منتشر خواهد شد)
  • - منتظر ارائه نظرات ارزشمند شما هستیم.