بهترین لپ تاپ های مناسب دانشجویان و دانش آموزان ۲۰۲۳ + معرفی

همان‌طور که می‌دانید در حال حاضر، لپ‌تاپ‌های مختلفی در بازار وجود دارند که هر یک دارای کاربری‌های متفاوتی هستند.از جمله انواع این محصولات می‌توان لپ‌تاپ‌های دانشجویی و دانش‌آموزی را نام برد.
بهترین لپ تاپ های مناسب دانشجویان و دانش آموزان ۲۰۲۳ + معرفی

بهترین لپ تاپ های مناسب دانشجویان و دانش آموزان 2023 + معرفی

با پیشرفت‌های موجود در عرصه تکنولوژی، امروزه خرید لپ‌تاپ یکی از وسایل و ابزارهای مورد نیاز هر یک از دانشجویان است و یا حتی لازم است دانش‌آموزان نیز از این سیستم‌ها برای پیشرفت‌های درسی و انجام پروژه‌ها و تحقیقات خود استفاده کنند.
لازم است بدانید که دانشجویان مختلف بسته به رشته تحصیلی خود به لپ‌تاپ‌های مختلفی نیاز دارند. چراکه لازم است نکاتی را در مورد ویژگی‌های سخت ‌افزاری این محصولات در نظر داشته باشند. اما به ‌طور کلی می‌توان گفت لپ‌تاپ مناسب برای دانشجویان و دانش‌آموزان، محصولی است که دارای وزنی سبک است و قابلیت حمل و نقل مناسبی دارد. از طرف دیگر این محصولات باید توسط برندهای معروف ساخته ‌شده باشند تا کیفیت قابل ‌قبولی داشته باشند. هم‌چنین داشتن قیمت مناسب و مقرون ‌به‌ صرفه از دیگر ویژگی‌های این نوع از محصولات و لپ‌تاپ‌ها است. بنابراین در این مقاله قصد داریم چند نمونه از لپ‌تاپ‌های دانش‌آموزی - دانشجویی را معرفی نماییم.

1- لپ‌تاپ ایسوس E410MA

این لپ‌تاپ توسط برند معروف و شناخته ‌شده لپ تاپ ایسوس، طراحی و تولید شده ‌است. بنابراین کیفیت محصول قابل ‌توجه است. اندازه صفحه نمایش این لپ‌تاپ 14 اینچ است و ظرفیت رم 4 گیگا بایتی دارد. این محصول هم‌چنین دارای ظرفیت حافظه 128 گیگابایتی است و به همراه گارانتی معتبر و با قیمت تقریبا ده تا یازده میلیون تومان در بازار به فروش می‌رسد. ابعاد این لپ‌تاپ ساخت برند ایسوس 325*217*218 میلی‌متر و سازنده پردازنده مرکزی این لپ‌تاپ ساخت برند ایسوس، اینتل است. این لپ‌تاپ دارای رزولوشن صفحه نمایش 1280*720 پیکسل است و کیفیت صفحه نمایش آن قابل‌ توجه و اچ ‌دی است.
این لپ‌تاپ ، دارای قابلیت پشتیبانی از فرامین چند لمسی است. این محصول به‌ صورت کاملا باریک و سبک طراحی ‌شده و قابلیت حمل و نقل مناسبی دارد. بنابراین برای استفاده دانش‌آموزان و هم‌چنین دانشجویان مختلف بسیار مناسب است. لازم است بدانید که این لپ‌تاپ دارای باتری سه سلولی با حجم و ظرفیت 42 وات ساعت است و میزان عمر باتری آن دو تا چهار ساعت گزارش ‌شده است. این لپ‌تاپ از بلندگوهای داخلی استریو به ‌وجود آمده و سیستم‌ عامل آن ویندوز 10 هوم است و وزن 3/1 کیلوگرمی دارد. کوچکی و باریک بودن این لپ‌تاپ از ویژگی‌های بسیار قابل ‌توجه این محصول است.
لپ‌تاپ ایسوس مدل E410MA دارای شبکه بی ‌سیم، وای‌ فای و بلوتوث است و یک خروجی HDMIنیز دارد. از طرف دیگر این سیستم از چندین پورت و نقاط اتصال به‌ وجود آمده بنابراین می‌توانید به دستگاه‌های دیگر و مورد نظر خود، آن را متصل کنید.
                                                                    

2- لپ‌تاپ لنوو L3 15IML05 81Y3

این لپ ‌تاپ توسط شرکت سازنده و برند شناخته ‌شده لنوو طراحی و تولید شده ‌است و در ابعاد 363*6/245*9/22 میلی ‌متر به فروش می‌رسد. قیمت این محصول چیزی در حدود 15 تا 16 میلیون تومان در بازار است. این لپ تاپ دارای گارانتی معتبر و هجده ‌ماهه است. سازنده پردازنده مرکزی این محصول دیجیتال، اینتل و سری پردازنده مرکزی آن core i5است. لازم است بدانید که این لپ ‌تاپ دارای ظرفیت حافظه‌ رم چهار گیگابایت است و ظرفیت حافظه هارد دیسک آن نیز 1 ترابایت است. رزولوشن صفحه نمایش این لپ‌تاپ ساخت برند لنوو، 366*768 پیکسل است. لازم به ذکر است که این لپ ‌تاپ از صفحه نمایش مات برخوردار شده و کیفیت صفحه نمایش آن نیز اچ‌ دی HDاست.
این محصول دارای قابلیت پشتیبانی از فرامین چند لمسی نیز است و سیستم عامل ندارد. این لپ تاپ برای مصارف عمومی و هم‌چنین استفاده دانش‌آموزان و دانشجویان بسیار مناسب است. چراکه قابلیت حمل و نقل بسیار مناسبی دارد و کیفیت آن نیز قابل توجه است. این محصول به همراه چندین وسیله همراه، از جمله شارژر، کابل برق و دفترچه راهنما به خریداران واگذار می‌شود. در حقیقت می‌توان گفت این لپ ‌تاپ جزء سری‌های میان رده شرکت لنوو به شمار می‌آید.
داشتن سخت ‌افزار بسیار مناسب، وزن سبک، مناسب بودن برای مصارف روزمره و خانگی، هم‌چنین مصارف نرمال، اداری و مهندسی و…از جمله ویژگی‌های قابل ‌توجه این محصول محسوب می‌شود. از طرف دیگر این لپ تاپ پردازشی رو به بالا دارد. ضخامت این سیستم ساخت لنوو کم‌تر از 23 میلی ‌متر است و وزن کلی آن 2/2 کیلوگرم گزارش ‌شده است. این محصول برای افرادی که می‌خواهند لپ ‌تاپ خود را به جاهای مختلف حمل و نقل کنند بسیار خوب و کاربردی است. این محصول قابلیت ارتقاء حافظه نیز دارد و از درگاه‌های ارتباطی وای ‌فای و بلوتوث نیز برخوردار شده ‌است. همچنین این لپ تاپ لنوو، دارای چندین پورت ارتباطی و اتصالی است. ظرفیت و نوع باتری این محصول سه سلولی و 38 ساعت است و میزان شارژ دهی آن دو تا چهار ساعت اعلام‌ شده است و قابلیت جدا شدن باطری ندارد. این لپ ‌تاپ دارای درایو نوری است و سیستم ‌عامل آن DOS است.
به طور کلی می‌توان گفت این لپ‌تاپ برای افرادی طراحی ‌شده که قصد خرید محصولاتی با صرفه اقتصادی مناسب دارند و می‌خواهند دستگاه‌شان وزن نسبتا سبکی داشته باشد. از طرف دیگر این محصول می‌تواند بسیاری از کاربری‌های نیمه ‌سنگین را نیز به انجام برساند. طراحی ساده و جذاب این محصول از دیگر ویژگی‌های آن است. این لپ ‌تاپ دارای دو اسپیکر است که از تکنولوژی دالبی برخوردار شده‌اند. این دو اسپیکر در بخش‌های زیرین و جلویی این محصول قرار دارند.
                                                                     

3- لپ‌تاپ ایسر Aspire 5A 515 Ci3 ryzen332ou

این لپ ‌تاپ با کیفیت را شرکت و برند معروف ایسر طراحی و تولید کرده‌ است. اندازه صفحه نمایش این لپ‌تاپ 6/15 اینچ است و ظرفیت حافظه‌ رم چهار گیگابایت دارد. این محصول با رنگ نقره‌ای در بازار وجود دارد و با گارانتی معتبر به فروش می‌رسد. قیمت این محصول در حدود سیزده تا چهارده میلیون تومان است. این لپ‌تاپ ایسر از ابعاد 5/365*4/247*18 میلی ‌متر برخوردار شده ‌است و سازنده پردازنده مرکزی آن AMD است. ظرفیت حافظه SSDاین محصول 128 گیگابایت است. این لپ ‌تاپ هم‌چنین دارای گرافیک اختصاصی است و نوع صفحه نمایش آن مات است. رزولوشن صفحه نمایش این محصول ساخت برند ایسر، 1920*1080 پیکسل گزارش شده ‌است. لازم به ذکر است که کیفیت صفحه نمایش این محصول قابل ‌توجه و فول اچ ‌دی است و دارای چندین درگاه ارتباطی و نقطه اتصال است. این لپ ‌تاپ سیستم عامل ندارد و از فرامین چند لمسی پشتیبانی می‌کند.
این نوع از لپ ‌تاپ ایسر، برای مصارف دانش‌آموزی و دانشجویی توصیه می‌شود. چراکه این لپ ‌تاپ با وزن بسیار سبکی طراحی شده ‌است که در حدود 9/1 کیلوگرم است. بنابراین به ‌راحتی می‌توانید آن را حمل و نقل کنید. این محصول از درگاه‌های اتصالی وای ‌فای و هم‌چنین بلوتوث نیز برخوردار شده ‌است. لازم به ذکر است که ظرفیت باتری این محصول ساخت برند ایسر، 48 وات ساعت است و نوع باطری آن لیتیوم یونی است. این سیستم درایو نوری ندارد اما دارای وب کم است. این لپ ‌تاپ را می‌توانید برای مصارف عمومی و روزمره و خانگی خود مورد استفاده قرار دهید. همچنین لازم است بدانید که نسخه سیستم ‌عامل به ‌کار رفته در تولید این محصول، DOSاست.
                                                                         

4- لپ‌تاپ ایسر Aspire A515 Ci3(1115G4)

اندازه صفحه نمایش این لپ ‌تاپ دانش‌آموزی و دانشجویی، 6/15 اینچ است. شرکت سازنده و برند ایسر این محصول را با حافظه‌ اختصاصی گرافیکی دو گیگابایت طراحی و تولید کرده و به بازار مصرف عرضه نموده ‌است. ظرفیت حافظه رم این محصول دیجیتال، 8 گیگابایت است و در رنگ نقره‌ای و با گارانتی معتبر به فروش می‌رسد. قیمت تقریبی این محصول چیزی در حدود 17 تا 18 میلیون تومان است. ابعاد این لپ‌تاپ 4/363*5/238*9/17میلی ‌متر است. سازنده پردازنده مرکزی این سیستم، اینتل و سری پردازنده آن core i3است. این محصول ساخت برند ایسر، دارای ظرفیت حافظه SSDیک ترابایتی است. رزولوشن صفحه نمایش این لپ ‌تاپ 1366*768پیکسل است و کیفیت صفحه نمایش آن اچ ‌دی است. این سیستم دارای چندین درگاه اتصال و پورت است و از فرامین چند لمسی نیز پشتیبانی می‌کند.
این لپ ‌تاپ ساخت برند ایسر مصرف عمومی دارد و بسیار سبک و باریک طراحی ‌شده است. لازم است بدانید که ظرفیت حافظه اختصاصی و گرافیکی این محصول ساخت برند ایسر، دو گیگابایت در نظر گرفته شده ‌است. هم‌چنین این سیستم دارای پورت شبکه، وای ‌فای و بلوتوث است و به چندین پورت و درگاه اتصالی نیز مجهز شده ‌است. ظرفیت باتری این محصول ساخت شرکت ایسر 48 وات ساعت است. این سیستم نیز درایو نوری ندارد اما دارای وب کم است. لازم به ذکر است که زبان کیبورد این سیستم، انگلیسی است و دارای سیستم عامل نیز نیست.
برای مصارف عمومی و روزمره خود می‌توانید از این سیستم استفاده کنید. از نظر طراحی ظاهری نیز این لپ ‌تاپ نقاط بسیار جالب ‌توجهی دارد. چراکه بسیار باریک و سبک طراحی شده ‌است و به همراه چندین اقلام همراه به فروش می‌رسد. این لپ ‌تاپ از نظر قیمت، کاملا مقرون ‌به ‌صرفه است و عملکرد سخت ‌افزار داخلی آن نیز مناسب است. وزن کم در حدود 9/1 کیلوگرمی این لپ ‌تاپ، موجب می‌شود تا بتوانید به ‌راحتی آن را حمل و نقل و جابجا کنید و در محیط مورد نظر خود آن را مورد استفاده قرار دهید. بنابراین برای مصارف دانش‌آموزی و دانشجویی بسیار مناسب است.
                                                                   
ارسال نظر
(بعد از تائید مدیر منتشر خواهد شد)
  • - منتظر ارائه نظرات ارزشمند شما هستیم.