بهترین پاور بانک های سال 2021 + مشخصات فنی

بهترین پاوربانک های سال 2021 + مشخصات فنی و راهنمای خرید بهترین پاور بانک ۲۰۲۱ بازار
امروزه هر فرد از گجت های هوشمند استفاده میکنند؛ و همگی از اهمیت داشتن یک پاور بانک با کیفیت مطلع هستیم؛ از طرف دیگر در این مقاله به معرفی بهترین پاور بانک ها می پردازیم
بهترین پاور بانک های سال 2021  + مشخصات فنی

۱- پاوربانک انکر PowerCore Speed 10000 A1266 Anker

پاوربانک a1266 انکر با وزن ۱۹۸ گرم و در ابعاد 63*100*22 ساخته شده است. این محصول با وزن سبک سبب می شود تا هنگام حمل با مشکل رو به رو نشوید. از قابلیت منحصر به فرد این پاوربانک می توان به امکان شارژ سریع موبایل با شدت جریان ۲.۰ آمپر و بالاتر و تکنولوژی Quick charge 3.0 قابلیت شارژ امن، مدیریت هوشمند شارژ و اختصاص هوشمند شدت جریان خروجی به آن اشاره کرد. سرعت شارژ شدن دستگاه شما توسط این پاور بانک به قدری عالی است که می توان گفت ۸۵ درصد شارژ تلفن همراه شما در مدت زمان حدودی نیم ساعت تامین خواهد شد! مغز متفکر طراحی این محصول برای کاهش وزن این پاور بانک از یک باتری ۱۰۰۰۰ میلی آمپر ساعت از نوع لیتیوم یونی استفاده کرده است . 

مشخصات کلی:‌

* ظرفیت: ۱۰ هزار میلی آمپرساعت

* شدت جریان خروجی: ۲.۰ آمپر ، ۲.۴ آمپر

* تعداد درگاه خروجی : ۱ عدد

* پشتیبانی از فناوری شارژ سریع کوالکام 

* قابلیت های دیگر: امکان شارژ تبلت، امکان شارژ سریع موبایل، تکنولوژی Quick charge 3.0 

* شارژ ایمن (multi protect)

* مدیریت هوشمند شارژ

* اختصاص هوشمند شدت جریان خروجی (fit charge)

* مقاوم در برابر ضربه

معایب: 

نبود پورت Type C

قیمت حدودی: ۴۹۵.۰۰۰ تومان 

۲- پاور بانک ۱۰۰۰۰ سیلیکون پاور Silicom Power gp15

پاور بانک Gp15 محصولی با طراحی منحصر به فرد از شرکت سیلیکون پاور می باشد، این پاور بانک با ظرفیت ۱۰۰۰۰ میلی آمپر ساعت به بازار عرضه شد. بدنه آن پلاستیک ABS بوده و مقاومت قابل قبولی را در برابر ضربه و حرارت از خود نشان داده است. تعبیه دو خروجی USB امکان شارژ همزمان دو دستگاه را برای کاربر فراهم کرده است. این دستگاه از دو ورودی جهت شارژ پاوربانک نیز بهره گرفته است. هرکدام از این ورودی ها می توانند در مدت زمان ۶ ساعت پاور بانک را شارژ کنند. بر روی این دستگاه چند نشانگر LED نیز به کار برده شده است تا از میزان شارژ باقی مانده مطلع شوید. این دستگاه از فناوری محافظتی  Smart Shield استفاده می کند تا از دستگاه شما در برابر جریان و ولتاژ غیر معمول محافظت کرده و پس از شارژ کامل دستگاه به صورت اتوماتیک خاموش می شود. 

مشخصات کلی:‌

* ظرفیت: ۱۰ هزار میلی آمپر ساعت

* شدت جریان خروجی: ۲.۱ آمپر

* تعداد درگاه خروجی: ۲ عدد

* قابلیت های دیگر: امکان شارژ تبلت (با شدت‌جریان 2.0 آمپر و بالاتر) ، شارژ شدن سریع پاوربانک (با شدت‌جریان 2.0 آمپر و بالاتر) 

معایب: 

عدم پشتیبانی از شارژ سریع

قیمت حدودی: ۲۹۰.۰۰۰ تومان 

۳- پاور بانک ۲۰۰۰۰ شیائومی مدل PB200LZM 

این پاور بانک با ظرفیت ۲۰۰۰۰ میلی آمپر ساعت بعنوان یک منبع بزرگ انرژی محسوب می شود، وزن این دستگاه ۴۵۰ گرم است که نسبتا با توجه به ظرفیت آن قابل قبول است. پاور بانک ۲۰۰۰۰ میلی آمپر ساعت شیائومی از موارد ABS ساخته شده است. این دستگاه دارای دو پورت USB MicroUsb , USB Type-C بهره گرفته است. این دستگاه با داشتن دو پورت خروجی امکان شارژ همزمان دو دستگاه را فراهم میکند.این پاور بانک قابلیت پشتیبانی از شارژ سریع ۱۸ واتی را داراست.

شما می توانید در یک سفر طولانی دستگاه خود را ۳ الی ۴ بار شارژ کامل کنید و این دستگاه دارای ۲ پورت خروجی است و میتوانید به صورت همزمان ۲ دستگاه را شارژ کنید. مدت زمان شارژ این دستگاه حدود ۷ ساعت است. 

مشخصات کلی:‌

* وزن: ۴۵۰ گرم 

* ظرفیت : ۲۰۰۰۰ میلی آمپر ساعت

* شدت جریان خروجی: ۱.۵، ۲.۰ ، ۳.۱ آمپر 

* تعداد درگاه خروجی: ۲ عدد

* قابلیت های دیگر: امکان شارژ تبلت (با شدت‌جریان 2.0 آمپر و بالاتر) ، شارژ شدن سریع پاوربانک (با شدت‌جریان 2.0 آمپر و بالاتر) ، امکان شارژ کردن سریع‌تر موبایل (با شدت‌جریان 2.0 آمپر و بالاتر) ، شارژ ایمن (MultiProtect) ، مدیریت هوشمند شارژ ، تخصیص هوشمند شدت جریان خروجی (Fit Charge) ، مقاوم در برابر ضربه 

معایب: وزن بالا

قیمت حدودی: ۴۵۰.۰۰۰ تومان 

۴- پاور بانک کانفلون ۲۰۰۰۰ میلی آمپر ساعت مدل Q13

کانفلون یکی از برند های معتبر است که سال هاست به صورت تخصصی در زمینه پاور بانک فعالیت میکند. کانفلون یکی از برند هایی است که ظرفیت خروجی دستگاه خود را دقیقا به اندازه ظرفیت اسمی آن معرفی می کند. 

شما میتوانید از این پاور بانک برای کارهای روزمره خود استفاده کنید برای شارژ شدن این دست گاه میتوانید از کابل MicroUsb استفاده کنید.. دستگاه فوق دو درگاه خروجی USB با شدت جریان ۳.۰ آمپر دارد که با این امکان دستگاه شما به سرعت شارژ می شود. شما با استفاده از پورت Type C این محصول میتوانید باتری انواع گوشی های موبایل ، تبلت، دوربین دیجیتال واستفاده کنید. 

مشخصات کلی:‌

* وزن: ۳۹۹ گرم

* ظرفیت: ۲۰۰۰۰ میلی آمپر ساعت

* شدت جریان خروجی : ۳.۰ آمپر

* تعداد درگاه خروجی : ۳ عدد

* پشتیبانی از فناوری شارژ سریع کوالکام

* پشتیبانی از فناوری شارژ سریع Power Delivery 

قابلیت های دیگر: امکان شارژ تبلت (با شدت‌جریان 2.0 آمپر و بالاتر) ، شارژ شدن سریع پاوربانک (با شدت‌جریان 2.0 آمپر و بالاتر) ، امکان شارژ کردن سریع‌تر موبایل (با شدت‌جریان 2.0 آمپر و بالاتر) ، شارژ ایمن (MultiProtect) ، مدیریت هوشمند شارژ

معایب: وزن بالا

قیمت حدودی: ۴۶۰.۰۰۰ تومان 

ارسال نظر
(بعد از تائید مدیر منتشر خواهد شد)
  • - منتظر ارائه نظرات ارزشمند شما هستیم.