یک پاور بانک چه ویژگی هایی دارد؟

اگر درحال جستجوی خرید یک پاور بانک با ظرفیت بالا هستید در اینجا اطلاعاتی وجود دارد که می تواند برای شما مفید باشد
یک پاور بانک چه ویژگی هایی دارد؟

ظرفیت یک پاور بانک: واحد اندازه گیری ظرفیت یک پاور بانک میلی آمپر ساعت نام دارد که این نام بر اساس میزان ذخیره سازی پاور بانک است. اگر شما یک گوشی با ظرفیت باطری 2000 میلی آمپر ساعت دارید و قصد دارید این گوشی را با یک پاور بانک 20000 میلی آمپر ساعت شارژ کنید اگر پاور بانک 100 درصد کار آمد باشد میتواند به اندازه 10 بار شارژ کردن گوشی به شما خدمات دهد. اما معمولا ظرفیت اسمی با ظرفیت حقیقی متفاوت است.

حداکثر خروجی: این به خروجی کلی پاوربانک اشاره دارد. معمولاً در یک شارژر قابل حمل با ظرفیت بالا ، هنگامی که چندین دستگاه را همزمان شارژ می کنید ، اهمیت بیشتری دارد. اگر تلفن هوشمند شما به 1A و تبلت شما به 2.1A نیاز دارد ، یک پاوربانک با خروجی حداکثر 3.1A Max کافی است. اگر قرار بود دستگاه سوم را وصل کنید، با یک پاور بانک با ظرفیت خروجی حداکثر 3.1A مقداری که شما خروجی میکنید از  3.1A بیشتر میشود و زمان شارژ بیشتر طول می کشد.

سیستم های ایمنی:  اکثر پاوربانها و نه همه پاور بانک ها در برابر اتصال کوتاه ، جریان بیش از حد و اضافه بار محافظت می کنند. معمولاً پاوربانک خاموش می شود و برای تنظیم مجدد سیستم ، شما باید کابل شارژ را وصل کنید. برای خرید پاوربانک باید به این نکته توجه کرد.

فناوری شارژ عبوری: فناوری شارژ عبوری-این امکان را به شما می دهد تا دستگاه ها را هنگام شارژ شدن پاوربانک  به آن متصل کنید. در پاوربانک های با ظرفیت بالا ، این ویژگی بسیار مفید است و اغلب مورد توجه قرار نمی گیرد.

فناوری اضافی - هر پاور بانک اصطلاحات خاص خود را دارد ، آنکر نام آن را "PowerIQ" می نامد ، RAVPower از نام "iSmart" استفاده می کند ، Zendure دارای "Zen+" است . بسته به سازنده ، متغیرهای متفاوتی وجود دارد ، اما به طور کلی ، این ویژگی مربوط به خروجی قابل تنظیم از هر پورت USB است. هنگامی که دستگاهی را وصل میکنید ، پاوربانک حداکثر سرعت شارژ آن را شناسایی کرده و مقدار صحیح برق را ارائه می دهد.

کیفیت باتری - این چیزی است که باید در نظر بگیرید. دانستن کیفیت باتری لیتیوم داخل پاور بانک بدون شکستن پاوربانک و نگاه کردن به آن  (توصیه نمی شود) دشوار است. به طور کلی ، اگر به طرز مسخره ای ارزان باشد ، احتمالاً کیفیت پایینی دارد. توصیه من این است که یک مارک شناخته شده را انتخاب کنید که تا حدی بر تحقیق و توسعه خود کنترل داشته باشد. شرکت های زیادی وجود دارد که نام های تجاری را روی پاوربانک های کپی کرده و آنها را ارزان می فروشند. باید به اصل بودن آن توجه زیادی کرد.

اگر  ویژگیهای مفیدی برای پاور بانک 20000 میلی آمپر ساعتی می دانید ، لطفاً نظر خود را بنویسید یا با استفاده از پیوندهای اجتماعی زیر آن را با ما به اشتراک بگذارید - با تشکر و شارژ خوشحال!

ارسال نظر
(بعد از تائید مدیر منتشر خواهد شد)
  • - منتظر ارائه نظرات ارزشمند شما هستیم.